رشد و توسعه کسب و کار

معرفی 7 اپلیکیشن برتر مدیریت پروژه

مقدمه

اگر برنامه‌هایی را در دسترس داشته باشید که کارها را آسان‌تر بکنند، مدیریت پروژه چیز پیچیده‌ای نخواهد بود. وقتی برنامه‌های مرتبط با مدیریت پروژه را دارید، می‌توانید بدون حضور در دفتر خود از تیم، وظایف و ضرب الاجل‌های مرتبط با کار مراقبت کنید. حتی لازم نیست برای دریافت بیشتر برنامه‌هایی که ممکن است به آن نیاز داشته باشید، پول زیادی خرج کنید.

در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی و معرفی 7 اپلیکیشن برتر مدیریت پروژه بپردازیم.

 

1) Basecamp

 

این اپلیکیشن احتمالاً شناخته شده‌ ترین برنامه‌ی مدیریت پروژه موجود است. Basecamp به شما این امکان را می‌دهد تا پروژه‌هایی را سازماندهی کنید که به عنوان یک مکان مرکزی برای همه چیز عمل می‌کنند و شامل مواردی مانند لیست کارها، یادداشت‌ها، رویدادها، فایل‌ها و موارد دیگر هستند.

برنامه‌ی پیش رو بسیار کاربر پسند است و یک دوره آزمایشی 30 روزه رایگان دارد. پس از آن، هزینه‌ی استفاده از این طرح 99 دلار در ماه می‌باشد.

2) Asana

 

اگر به دنبال چیزی هستید که استفاده از آن دشوار نیست، آسانا را بررسی کنید. این یک برنامه مدیریت کار عالی است که می‌تواند برای مدیریت پروژه‌ها نیز استفاده شود.

به طور خلاصه، آسانا به شما کمک می‌کند تا لیست وظایف را ایجاد کرده و با تیم خود به اشتراک بگذارید. این برنامه ساده است اما به همان اندازه هوشمند نیز می‌باشد و ادغام‌های زیادی دارد. تیم‌هایی با حداکثر 15 عضو می‌توانند به صورت رایگان از آسانا استفاده کنند. این تیم‌ها می‌توانند برنامه‌هایی را انتخاب کنند که از 10.99 دلار در ماه متغیر است.

3) Casual

 

این یک برنامه منحصر به فرد است که روشی متفاوت برای انجام کارها ارائه می‌دهد. در Casual، شما وظایف خود را فقط با ترسیم آن‌ها به صورت فلوچارت برنامه ریزی می‌کنید. نکته‌ی مورد توجه این است که Casual به شما کمک می‌کند تا وابستگی‌های بین وظایف را تجسم و پیگیری کنید.

این برنامه فوق العاده بصری است و برای پروژه‌های شخصی و همچنین برای سازماندهی پروژه‌ها برای تیم‌های کوچک عالی عمل می‌کند. شما می‌توانید آن را به صورت رایگان امتحان کنید، و اگر آن را دوست ندارید، هیچ تعهدی برای پرداخت اشتراک وجود ندارد.

4) Trello

 

این برنامه مورد پسند بسیاری از صاحبان مشاغل قرار گرفته است و کار کردن با آن آسان می‌باشد. Trello در واقع مانند یک تخته سفید مجازی با یادداشت‌های پستی کار می‌کند.

Trello برای سازماندهی لیست کارهای شما و ایده‌ها عالی است. شما می‌توانید چندین تخته برای استفاده در پروژه‌های مختلف ایجاد کنید و این کار بدون هزینه می‌باشد. لازم به ذکر است که Trello برای کاربران iOS و Android نیز در دسترس است.

5) GanttPRO

 

GanttPRO یک برنامه مدیریت پروژه بر اساس نمودار گانت است. کاربران آن را جایگزینی ساده و در عین حال قدرتمند برای Microsoft Project می‌دانند.

این نرم افزار اجازه می‎دهد تا وظایف بزرگ را به فعالیت‌های کوچک‌تر در یک جدول زمانی جذاب، کار با منابع و حجم کاری آن‌ها، همکاری با تیم، ثبت زمان و بسیاری از فعالیت‌های مرتبط با پروژه دیگر تقسیم کنید.

این یک آزمایش رایگان 14 روزه ارائه می‌دهد. قیمت پرداختی به آنچه از برنامه نیاز دارید بستگی داشته و نسخه‌هایی برای iOS و اندروید وجود دارد.

6) OmniPlan

 

این یک برنامه عالی برای کاربران آیفون و آیپد است. اگر عاشق نمودارهای گانت هستید، OmniPlan قطعا برنامه‌ای است که می‌توانید از آن بهره‌های زیادی ببرید.

شما با ایجاد یک طرح کلی پروژه ساده شروع می‌کنید. سپس می‌توانید از این برنامه برای کمک به شما در هر مرحله از پروژه تا اتمام آن استفاده کنید. یک طرح استاندارد برای iOS 99.99 دلار هزینه دارد و طرح حرفه‌ای 199.99 دلار است.

7) Podio

 

Podio یک برنامه عالی برای تیم‌های متوسط ​​و بزرگ است که روی پروژه‌ها کار می‌کنند. نکته ویژه در مورد Podio این است که ویژگی‌های اضافی مانند CRM و شبکه اجتماعی اینترانت در آن وجود دارد.

چهار بسته مختلف برای افراد علاقه‌مند به استفاده وجود دارد. بسته‌ی رایگان، که برای حداکثر پنج کارمند و پنج کاربر خارجی رایگان است. پایه، که 9 دلار در ماه برای هر کارمند است. بسته‌ی به علاوه، که 14 دلار در ماه برای هر کارمند در نظر گرفته شده است و Premium، که 24 دلار در ماه برای هر کارمند هزینه دارد.

 

سخن آخر

 

اگر به دنبال تقویت عملکرد تیم و انجام بهینه تمامی امور هستید؛ پس به نرم افزار مدیریت پروژه نیاز دارید. در اینجا 7 نرم افزار مدیریتی برتر را معرفی کردیم. امیدواریم که برخی از آن‌ها برای کار شما ایده‌آل محسوب شوند. با کمک این ابزارها می‌دانید که تیمتان طبق روال تعیین شده در حال انجام امور است. هر کدام از این ابزارها ویژگی‌های برتری دارند که محو آن‌ها می‌شوید. شما می‌توانید هر کدام را به طور آزمایشی بررسی کرده تا به بهترین ابزار در حوزه کسب و کار خودتان برسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا