توسعه پردازش تصویر در حوزه مارکتینگ

یکی از جدیدترین ترندهای روز در حوزه تبلیغات و مارکتینگ، استفاده از پردازش تصویر در این حوزه است. پردازش تصویر این امکان را فراهم می‌آورد تا برداشتی دقیق از نحوه تعامل مشتریان با محصولات و فروشگاه استخراج شود و با آنالیز داده‌های خروجی به مدلی دقیق‌تر برای فرایندهای مارکتینگی دست یابیم. در کنار پردازش تصویر، در این پروژه داده‌کاوی و پردازش داده‌های خروجی و حاصله از پردازش تصویر نیز نقش بسیار پر رنگی دارد و با کنار هم قرار دادن این اطلاعات می‌توان برداشت کامل‌تری برای مارکتینگ رسید.

مهارت‌های مورد نیاز

-

بودجه پروژه

حداقل بودجه

20,000,000

حداکثر بودجه

70,000,000

ارسال پیشنهاد

اگر به صورت شخصی یا تیمی تمایل به انجام این پروژه دارید و می‌تونید مارو همراهی کنید، خوشحال میشیم که پیشنهاداتتون رو برامون ارسال کنید!

ارسال درخواست همکاری

پروژه‌های مشابه

هوشمندسازی حفاری و اکتشاف معدن
یکی از مهم‌ترین مسائل فعالیت‌های اکتشافی زمان‌بر و پرهزینه بر بودن حفاری های اکتشافی می باشد. چرا که تخمین ذخایر پنهان و اکتشاف عمقی مناطق پر پتانسیل مواد معدنی با استفاده از لایه های اکتشافی با کمک الگوریتم‌های هوش مصنوعی توسعه داده شده، با استفاده از نقاط حفاری بهینه امکانپذیر می باشد. در این طرح با توسعه‌ی الگوریتم‌های خاص برای انواع کانی زایی های هدف اقدام به ایجاد سامانه‌ای هوشمند برای شناسایی الگو‌های مرتبط با ذخایر عمقی خواهد شد و با پیاده‌سازی پایگاه داده در مقیاس پایلوت برای یک کانسار منتخب در محدوده‌ای مشخص اقدام و با اطلاعات واقعی ، صحت‌سنجی سامانه و سیستم هوشمند مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و سامانه بهبود داده خواهد شد. به نحوی که برای این تیپ کانسار در محدوده‌های مختلف ایران نیز این سامانه اجرایی شده و قابل استفاده باشد. لذا سرعت بخشیدن به عملیات اکتشاف همراه با کاهش قابل توجه هزینه‌های اکتشافی، کاهش تخریب‌های زیست‌محیطی و تهیه مدل‌ کانسار به منظور شبیه‌سازی هوشمند گمانه‌های اکتشافی در نهایت تهیه نرم افزار جامع در این راستا از اهداف این طرح است.

حداقل بودجه

25,000,000

حداکثر بودجه

55,000,000
توسعه پردازش تصویر در حوزه مارکتینگ
یکی از جدیدترین ترندهای روز در حوزه تبلیغات و مارکتینگ، استفاده از پردازش تصویر در این حوزه است. پردازش تصویر این امکان را فراهم می‌آورد تا برداشتی دقیق از نحوه تعامل مشتریان با محصولات و فروشگاه استخراج شود و با آنالیز داده‌های خروجی به مدلی دقیق‌تر برای فرایندهای مارکتینگی دست یابیم. در کنار پردازش تصویر، در این پروژه داده‌کاوی و پردازش داده‌های خروجی و حاصله از پردازش تصویر نیز نقش بسیار پر رنگی دارد و با کنار هم قرار دادن این اطلاعات می‌توان برداشت کامل‌تری برای مارکتینگ رسید.

حداقل بودجه

20,000,000

حداکثر بودجه

70,000,000

کافه نوآوری و شتاب‌دهنده آوینوکس، بازوی نوآوری، شتاب‌دهی و رشد کسب و کارهای گروه فناوری آواپرداز اســت کــه بــا مطالعه نمونه های موفق جهانی و بنچمارک آنها، به مدلــی اختصاصی برای فضای کسب و کار داخلی دست یافتیم. آوینوکس اکنون دارای زیر مجموعه ها و خدمات متنوعی اســت که هر کدام در حوزهای خاص مشغول به فعالیت است.

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آواپرداز کیهان کریمان می باشد.